godmorgon på er!

vaknade runt åtta imorse.
hade sinnessjuka drömmar
inatt vilket har gjort att jag
sovit rätt dåligt.

vi åt frulle vid halv tio
och jag drack min shake.
har både choklad och jordgubb/banan.
den sistnämnda är sjukt god alltså.
idag har ingenting planerat
förutom att gå ut och visa runt
Andrea i ghettot typ, haha.
på torsdag åker hon till en
kompis och slaggar där några nätter
så på lördag ska vi två åka runt
i Göteborg och eftersom hon
bott här förut ska hon få visa mig
lite ställen som jag inte sett ännu.
skönt med egentid också, var ett
tag sen nu.

var minus på vågen imorse.
i början är det ju vätska man
tappar men lika glad var jag för
det. minus är alltid minus liksom.
känner sån sjuk mental styrka
och en motivation jag aldrig haft förr.
nu vill jag bara iväg på gymmet
och kötta. får se när Christian
slutar tidigt så jag kan sticka iväg.
idag är han hemma nio och
gymmet stänger 22 så det blir för tajt.
hoppas ni får en bra dag, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0