hatar dessa nätter..

inatt har Minea sovit halvtaskigt.
sen ville hon äta tre inatt
och vakna sex imorse så
jag är mer död än levande
nu faktiskt.

idag tänkte jag åka på
öppna förskolan till kl 1
så Julian får leka av sig.
känns sjukt jobbigt att
han inte får en dagisplats
först efter sommaren som det verkar.
då har han varit hemma med
mig i över ett år.
då hinner han gå bra precis
ett år på dagis innan han börjar skolan.
pojken är så understimulerad av att
bara vara hemma så vi ska boka
flera resor upp till Östersund
innan sommarens slut.

tredje dagen med shakes idag.
yttligare minus på vågen imorse
så jag är överlycklig. precis det här
jag behöver för att fortsätta och
komma igång med träningen
en gång för alla.

nu ska jag snart väcka Andrea och
servera frukost till henne och barnen.
hoppas ni har en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0