"hemma" i Östersund

kände att det var dags
för uppdatering nu.
tågresan hit var åt helvete.
från gbg till sthlm mådde
jag och Julian illa och spydde.
jag tillbringade stora delar
av resan hängandes över
tolaletten som inte är av
det fräschaste jag upplevt.
Christian fick ta hand om
oss alla tre, stackarn. haha
från sthlm gick det bättre
men då var det Minea's andning
som inte var bra.
ventilationen i våran vagn
var sämst så C&M fick sätta
sig i första klass där det var
mindre folk och betydligt
bättre luft. att äntligen få
sätta ner fötterna på jämtländsk
mark var helt fantastiskt.

idag fick jag vi äntligen provsvaren
på Minea och hon har RS-virus
plus någon bakterie i kroppen
som inte går bort utan antibiotika.
så nu är det en veckas kur
med det också. elände!
jag är också fortfarande
sjuk och har fått sår under näsan
som gör att jag vill stänga
in mig hela veckan typ, haha.

på onsdag ska jag träffa ett
medium som mamma ska till imorgon.
blir lite som en sen julklapp till
mig från henne, så tack mor!
det ska bli riktigt kul faktiskt.
sen får man med sig en inspelad
skiva därifrån vilket är väldigt
bra då man oftast glömmer hälften
av vad som sagts.
ska bli ruggigt spännande!!
och för er som tror på sånt
så ska jag skriva mer om detta
efter mitt möte 😉

nu ligger jag i sängen
och försöker söva Minea.
går lika dåligt som vanligt,
men hon ger väl sig snart...
puss på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Men lilla familjen! :(
Jag hoppas att ni kryar på er allihop och bli friska innan ni åker så att ni hinner njuta lite av att vara i Norrland också! <3

Ska bli jätte spännande att höra hur det gått hos mediumet! Du får jätte gärna berätta och tipsa om henne om hon var bra! :)

Pussssss o kram på er allihop!! <3

2013-02-25 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0