hoho i stugan

förkylning har nu trängt sig
på i vårt hus. usch och tvi.
komma oanmäld sådär.
försvinn bara, du behöver
inte ens säga hejdå. dra bara!
det började lite i fredags med
Minea. jag hörde på rösten att
hon lät lite krasslig.
söndag natt blev hemsk med hosta
och jag fick knappt sova.
inatt var det faktiskt ännu värre.
feber, snorig näsa och hemskaste
hostan. min stackars tjej.
Julian har klarat sig bra, han
är bara snorig men i övrigt pigg.
hoppas det förblir så..

jag hoppas verkligen vi är
pigga och friska på söndag
då vi ska åka tåg till Östersund.
pallar inte att någon ska
vara sjuk då.
själv skulle jag behöva sova.
guuuud vad jag skulle vilja
sova några nätter ostört alltså, haha.

idag slutar Christian 14.00
men då äre väl så jävla typiskt
att han har personalmöte klockan fem.
runt sex ikväll kommer det en person
och köper våran vagga.
känns skönt att äntligen få den såld.
den bara står här i vardagsrummet.
hoppas ni mår bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0