kaos är min vardag!

herregud alltså.
idag precis innan vi skulle
gå mot spårvagnen och möta
upp Victoria & tjejerna
tänkte jag föra över pengar
från Christian till mig då jag
hade noll kronor på kontot.
upptäckte då att Julian lekt med
dosan och den var blockerad.
fick panik och ringde till hans
jobb för att få ett nummer till någon
han var med i sthlm eftersom han
är utan telefon.
slängde iväg ett sms och C ringde upp.
han bad mig ringa hans mamma
som fick rädda oss den här helgen
eftersom vi var helt utan pengar
tack vare den blockerade dosan
och Christian kommer hem på
söndag eftermiddag, haha LYCKAT!

iväg på stan, och hungriga barn
tog oss till Åhléns och deras
amningsrum. jag gav Minea välling
och efter att hon ätit upp
spyr hon ner en annan bäbis
åkpåse. gissa om jag skämdes.
jag som ALLTID är beredd med handduk var såklart inte det nu.

efter några timmars rännande
på stan satte vi oss utmattande på
spårisen hem. nu skulle jag bara
vilja sova men det får ju tyvärr vänta.
är helt slut i både kropp & huvud.
vi köpte iallafall pärlor som jag
lovat Julian väldigt länge så han
är riktigt glad och vill pyssla
nu på en gång, haha.
nu ska jag fixa mat och plocka
ihop lite. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0