men är det inte typiskt..

idag fick vi tid hos en läkare på
vårdcentralen. hon misstänkte
RS-virus så det blev provtagning
som vi nu väntar svar på.
hon hade dessutom lite problem
med andningen och fick inhalera
två gånger. vi fick bricanyl utskrivet
men när jag skulle hämta det så
hade läkaren glömt att skicka iväg
receptet så jag kunde inte hämta ut det.
hon skulle ringa sina kollegor så
jag hoppas hon gjort det så
Christian kan fixa det på vägen hem.

är inte andningen bättre redan
imorgon måste vi dit och inhalera igen.
medicinen kommer troligtvis hjälpa
lite på traven och om andningen
inte förbättras måste hon inhaleras
2 ggr per dag i fem dagar & det betyder
att vi inte kan eller får åka till
Östersund på söndag.
så nu är det bara att hoppas!!!

skulle behöva städa men jag
är så trött i kroppen och huvudet
då jag också är sjuk, plus dessa
jobbiga nätter som varit nu.
jag blir så sjukt deprimerad av
ett stökigt hem. kan inte fatta hur
vissa människor kan leva som
vanligt när dom har det så sjukt stökigt.
tex dom i rent hus som gick på
tv för något år sedan.
herregud vad äckligt dom hade hemma.
kan man verkligen trivas då?
nä i med lite alvedon i kroppen så
jag orkar röja bort det värsta iallafall.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh hoppas det inte är det nu då!

Jag är lika dan fast här är det nästan alltid stökigt men inte skitigt iaf. Men ju stökigare det är desto sämre mår jag och desto mindre städat blir det ju ;) haha

Åh det går fortfarande det programmet på typ 7an... Förstår inte heller hur dom kan bo så :S

Kram!!

2013-02-20 @ 17:05:19
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Joanna

Nej men,uscha.. Stackars liten! O stackars mamman, det tar så mkt kraft o energi med sjuka barn..o framförallt när man inte är helt hundra själv! :/ Hoppas det går om sig snabbt o att det inte är nå RS.
Å du,du är inte ensam om att må dåligt, när de liksom eskalerar hemma o blir ett kaos. Huuua,jag får typ ångest!
Sen är det väl lite så tror jag,att när man inte är helt hundra i inte orkar så ser man allt det där som man borde göra extra tydligt, bara för att man inte orkar! :/
Vore ja dig skulle jag försöka vila,o ta tag i hemmet när bi alla är piggare! Fast jag vet,det är sjukt svårt! Men de e ju liksom ingen som tackar dig,för att du sliter ut dig.. ;)

Krya på er,o sköt om er! Åh du,jag håller tummarna för att allt går bra med lilltjejen så ni får åka upp.. :) Lite semester på hemmaplan gör er nog gott!:)

2013-02-21 @ 06:31:45
URL: http://joannaolowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0