snart snart snart

nu är det nära till tågresan.
jag har aldrig någonsin längtat
såhär mycket till en söndag.
känslan när vi är framme i Östersund
kommer vara helt oslagbar.
jag saknar vintern och alla
fina nära&kära <3
Minea har blivit så mycket bättre
och piggare nu vilket känns
underbart. var ju rädd att hon
skulle få stanna hemma med C.

idag har vi tvättat upp nästan
alla kläder vi äger. nu har vi
mycket att välja på när vi ska packa
plus att tvättkorgen är tom
när vi kommer hem igen, sköönt!
ska städa mer noggrant imorgon
då det bara blev dammsugning idag.
vill ju mötas av ett fräscht hem
när vi är tillbaka.

inatt ska Christian in och jobba.
dom behövde folk och han ställer
som vanligt upp när ingenannan
kan eller vill. mitt hjärta, han är
så duktig. det som är bra är att
han är ledig imorrn då han
egentligen skulle ha jobbat.
därför hoppas jag på en bra natt
med mycket sömn för min del
då jag är själv. är helt utslagen
efter alla sömnlösa nätter
och sjukdom nu.

nä nu ska jag städa undan
vardagsrumsbordet som
på något konstigt sätt alltid
blir fullt med prylar på kvällarna.
sen tänkte jag nog lägga mig
eftersom lillan nog kommer
vilja äta om några timmar.
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh vad roligt för er! Hoppas ni verkligen tar er upp,o att du oxå får va frisk! Vad trist med bion, när man verkligen sett framemot o få göra nåt roligt,för sin egen skull! Man behöver ju verkligen det ibland, hoppas det dyker upp nåt mer tillfälle snart! Lite egentid o vardagslyx förtjänar alla småbarnsföräldrar! :)
Haha, jo jag borde nog försöka uppdatera snart.. :) o jag har faktiskt varit på väg flera gånger,men datorn är sååå seg, o att blogga från Lowas iPad är typ en hel vetenskap,för den här otekniska morsan.. ;) Jag o apple är inte riktigt överens. Haha! :) Kram

2013-02-23 @ 03:23:29
URL: http://joannaolowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0