tack för erat stöd!

ni är underbara människor
som stöttar mig i mina val.
jag blir så otroligt glad!

jag är van att försvara mig själv
innan någon annan hinner
kommentera något i mitt liv
då jag är van vid att folk
lägger sig i. det blir lättast så
tänker jag. men ni har så himla
rätt. jag ska inte behöva försvara
något alls i mitt liv eftersom det
är just det. mitt!

idag kom min fina vän Andrea
hit och ska bo hos oss till
på torsdag. så himla mysigt
att få ha henne här ett tag.

jag har lyckats ta mig igenom
en hel dag utan att fuska.
jag har druckit massa vatten
och hållit mig till 3 shakes plus
en banan. har hittills inte ens
känt hunger vilket jag är
oerhört glad över.
med ITRIM gick jag hungrig
och tjuvåt varje dag så detta
är ett stort framsteg för min del.
tror mycket beror på inställning
faktiskt och jag vet att jag
kan klara detta nu då mitt
psyke är starkare än då.

imorgon är en ny dag
och vi tar en tripp i göteborg
med Andrea. ska även få med
henne på gymmet så jag får
lite träningssällis. uuunderbart!
puss på er fina människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0