tredagarsfeber?

jag undrar om det är tredagarsfeber
min sjuka lilla tös fått.
idag är just tredje dagen med feber
och den här natten var allt annat
än bra. hon har haft det så jobbigt
med snorig näsa och hosta.
dessutom är jag sjuk, så när hon
har somnat om efter varje vakna
stund så har jag haft svårt
att somna om :(
idag hoppas jag vi får tid att träffa
en doktor på vårdcentralen.

det enda som får mig att inte
brista just nu är tanken på att vi
åker upp till Östersund på söndag.
då hoppas jag verkligen att vi
mår bättre annars blir den långa
resan väldigt jobbig..

väl i Östersund ska jag &
Christian försöka oss på att
äta ute och få en stund för oss själva.
vi har inte haft det sen Minea kom
och är i rätt stort behov av det faktiskt.
speciellt nu när Julian inte har gått
på dagis och vi fick en tuff start
med lillan.

i maj blir hon ett år och vi har
funderingar på att fira henne
i Östersund med släktingarna.
det skulle vara så roligt istället
för att fira hennes första födelsedag
här nere, ensamma.
där uppe har barnen kusinerna
vilket skulle göra kalaset ännu roligare.
Julian saknar Lykke-Li så himla
mycket att han nämner henne
minst en gång varje dag nu.

kusinerna sommaren 2010


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Huvva ja det är verkligen inte kul med sjuka små barn :(
Nej verkligen hög tid att ni får komma ut lite själva!
Och det kanske är lite lättare när ni är här uppe och har folk som kan passa barnen!
Så klart ni ska fira henne här uppe bland alla släktingar och vänner!

Läste att dom misstänkte rs på henne, hoppas verkligen det inte är det så ni får åka upp!

Massa styrke och krya på kramar till er! <3

2013-02-20 @ 15:50:03
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0