är huvudet dumt

får kroppen lida. i mitt fall örat.
i augusti/september fick jag problem
med örat och gick till HC i torvalla.
jag hade tydligen fått öroneksem
och tilldelades en salva.
den använde jag som jag skulle
och eksemen försvann.
i november började besvären
komma tillbaka men inte något
jätteproblem tyckte jag.
det blev bara värre och nu
har jag använt salvan igen i en
vecka utan resultat.

igår började det klia så förbannat
att jag i stundens hetta petade
in en tops för att få klia. big no no!
det gjorde ont och jag kände
mycket klet av vax.
jag sköljde då örat med vatten
(dum som jag är)
och nu har jag haft lock i örat
sen igår. det är svullet och
gör fruktansvärt ont.
har ju haft feber pga örat också
så nu måste jag verkligen
till doktorn igen.

i en veckas tid har jag knappt
kunnat sova på höger sida
eftersom smärtan sitter utanpå
också. faaaaaan vad less jag blir....
trodde verkligen öronsalvan
skulle hjälpa den här gången.
bara en halvtimme kvar tills
jag kan ringa och få en tid.
usch och fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0