det går bra nu kompis!

igår fick jag äntligen komma
iväg till gymmet.
har blivit lite smått beroende
nu faktiskt, haha.
tog lillgymmet som ligger
närmre oss i hopp om att det skulle
vara mindre nyårslöftare där
än på det större, men icke.
körde mest ben igår, och plankan
såklart. det mindre gymmet har
inte lika mycket maskiner och
jag fick ibland vänta in på att det
skulle bli ledigt..
nåja, idag väljer jag det större
gymmet ändå. kan ju dom
flesta maskinerna där redan så
jag känner mig lite tryggare.

igår var det sol och 2+ grader här.
idag regnar det så vi blir väl
inne och pysslar på.
Julian ska få måla lite hade
jag tänkt, han älskar ju det.

hoppas ni mår bra.
puss på er så länge.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejja dig! Kan du inte skriva vad du har för mål med din träning och hur mkt du vill gå ner i vikt osv? (Du har säkert gjort det redan men har nog missat isf.) Visa gärna övningar, kost osv. Behöver motivation! Hehe. :)

2013-01-05 @ 17:00:42
URL: http://dotteremelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0