jag behöver lite hjälp

hejje!
i helgen har jag varit helt
off gällande allt.
min rygg har tagit kål
på mig så allt jag gjort
är att lata mig i soffan.
ikväll åkte jag därför iväg
och tränade skiten ur mig
vilket lär kännas imorgon.

jag har förresten kontakta en PT
och tänker (när vi har råd)
köra 8 veckors online coaching.
jag tror att det skulle hjälpa mig
ytterligare att nå mitt viktmål.
han verkar riktigt bra och
har goda referenser så det
blir nog toppen.
längtar ihjäl mig efter att få
börja men tills dess kör jag
på med mina gympass.

på torsdag är det äntligen
öppna förskolan igen.
som vi har längtat.
resten av veckan har vi
inget annat inplanerat
som vanligt utan får se
vad som händer.
nu ska jag sova, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0