jag fixar detta!

idag har maten gått lika bra
som igår, har ätit var tredje timma
och aldrig senare än så.

havregrynsgröt till frulle.
smoothie till mellanmål
kyckling och wokisar till lunch
banan till mellanmål
ägg, skinka och en hårdbrödmacka
till middag. (fick improvisera då jag inte hade någon mat färdig och vill gärna hålla mina tider)
kvällsmålet får jag se vad det blir.

idag har vi varit på öppna fsk.
barnen hade lika roligt som vanligt.
och Julian somnade nästan på
spårisen hem precis som vanligt, haha.
imorgon ska jag laga mat och
förbereda nya matlådor.
sen på kvällen runt elva kommer
äntligen André & Nina hit!!!!
är överlycklig typ.
hoppas ni mår bra.
det gör jag, har redan gått ner 1,1 kg
på två dagar så jag gör
ju rätt nu verkar det som.
tack och lov för det!
allting börjar med maten vilket
är ganska tydligt nu.
pussss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0