rör inte andras prylar!

Christian's cykel blev stulen inatt.
så jävla surt då den kostade
6500. jävla as till tattare.
började alltså denna fredagen
med taskigt humör men får
avslutade den på bästa sätt med
gladiatorerna, familjemys &
André och Nina som kommer hit.
som jag längtar. ska bli så roligt
att få ha dom här över helgen.

idag har jag sovit bort mina
passade mattider då natten
var en riktig pärs. men jag tar nya
friska tag och äter bra middag
och kvällsmål som blir kesella med
lite fun light och hallon.
INGET godis, det ni!
vill inte käka godis då jag
aldrig nöjer mig och överäter
eller köper både lördag och
söndag då. jag låter hellre bli!

nu ska jag städa och bädda rent
åt fingästerna. hoppas ni får
en bra helg. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0