så himla dålig på uppdatering

hej på er fina!
jag vet inte riktigt vad jag ska
skriva, tycker inte att det är
roligt att blogga längre.
har liksom ingenting att skriva
om känns det som.
jag är ju bara hemma eller
på öppna fsk om dagarna, händer
inte så mycket mer i livet just nu.

snart åker vi upp till Östersund
och jag har en sjuk hemlängtan
för första gången sen vi flyttade.
klart man saknar alla osv men
nu är hemlängtan starkare än nånsin.
vi har ju sagt att vi iallafall ska ge
Göteborg en ärlig chans.
har ju inte hunnit bo här
så länge än.

imorgon ska jag till logopeden
med Julian. har ingenaning om
vart jag ska så det blir kul att
försöka hitta dit helt själv..
hoppas ni mår bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0