slukas ner i hålet

jag tyckte jag åt bra, kämpade
med träningen men det stod still.
jag hamnade i en svacka, har inte
tränat på flera dagar nu.
men så såg jag Tirja och hennes
resultat som fick mig på
fötter igen. nu har vi suttit
och gjort matschema så nu
är det slut på depp och köra
igång fläsket på gymmet igen.

jag ska få detta att funka, jag måste
bara lära mig att planera
betydligt bättre.
planera när och vad jag ska äta.
hur och när jag tänker träna.
fan i helvete att jag ger upp nu.
jag vet ju att jag kan.
jag ska stå där vid årets slut
och ha klarat mina 35 kg, det bara
är så. inget snack om saken.

jag har ju inte bloggat heller
eftersom allting blir påverkat
då jag hamnar på botten.
jag lever i en bubbla och
vill inte inse fakta. jag orkar inte.

det är ingen ursäkt men
jag är så förbannat trött hela tiden
då Minea fortfarande håller
på att krångla om nätterna.
om hon bara kunde sova
oavbrutet nätterna igenom skulle
jag få så mycket energi igen.
men eftersom det inte kommer
ske dom närmsta två åren så
har jag inget val. gör jag inte detta
nu så när fan kommer det ske?

nä nu ska jag snart kika
på lite tv, sen bums i säng.
puss på er fina människor
och tack Tirja för motivationen
du ger mig!! du är så himla duktig.

ja just det, hittade en overall till
lilltjejen också. hon har växt ur sin.
40 kr var ju rena kapet, så jag
klippte såklart till på dirren.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Det där kommer gå så bra, vi har ju exakt lika många kg att gå ner :D
Jag har satt 3 del mål, 74 kg ska jag väga senast på lillans 1 årsdag.
60 kg ska jag ha kommit ner till i slutet på oktober, och 55 kg ska jag väga inför nyåret :)
Jag är så taggad!
Hoppas på ett riktigt bra resultat i februari dock så det inte blir så himla mycket att kämpa med sen ^^

Lycka till och det här ska vi banne mig klara!
<3<3<3

2013-01-15 @ 21:11:22
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer att fixa det, helt klart! Hejjahejja! :)

2013-01-16 @ 16:40:03
URL: http://annaemeliesjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0