tack för den härliga starten

vilken bra start jag fick på
detta år. somnade glad & lycklig
runt ett igår för att sedan vakna
vid tre med sjukaste illamåendet.
fick åla mig ner ur sängen och
krypa till badrummet.
där låg jag sedan läääänge och
hängde över toalettstolen.
jag klarade mig undan från att
spy, (finns inget värre) så jag
brukar göra allt för att undvika det.
jag vet att om jag bara låtit mig
spy hade det varit bättre sen, och
jag hade kunnat somna om.
men istället låg jag vaken i
timmar av hemska magsmärtor
och illamående...

idag mår jag lite bättre men
har ont i kroppen både av träningsvärk
och sjukdomssymptom.
jag som ville till gymmet imorse :(

vet inte om det är magsjuka eller
visdomstanden som spökar.
eller örat som jag har problem med.
hursomhelst verkar kroppen
inte må sådär jättebra..

nu ska jag försöka kurera mig
så jag förhoppningsvis kan
få gymma imorgon.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0