tuff natt, bra dag!

Christian jobbade natt igår
likaså ikväll. jag tänkte prova
låta Minea sova i sin egna säng
och tänkte inte ge mig.
jag stod ut hela natten men
fyfan vilket kämpade.
jag somnade 22, hon vaknade
23 och ville äta.
sen vaknade hon till och från
fram till 03 och åt igen.
hon vaknade till och från igen
fram till 07 och då var jag död men
ändå levande. hon somnade
lyckligtvis om igen och
vi klev upp strax efter nio.

idag har jag skött maten riktigt bra
och känt mig mätt hela tiden.
skulle laga biffar till middag
men när jag skulle lägga tjejen
vid halv fyra så deckade jag på
två sek. vaknade halv sex och
fick äta det jag åt till lunch.

har trots lite sömn orkat med
rätt mycket idag. tror det är maten
som ger mig den energi jag behöver.
imorgon tänkte jag träna men det
går inte eftersom Christian
jobbar till tre inatt och börjar
16.00 imorgon. så vi åker iväg
på öppna fsk och är hemma
när han åkt igen.

frukosten idag bestod iallafall
utav havregrynsgröt med värmda hallon
och mjölk.
& en hårdbrödmacka med ägg.
lunchen bestod av köttgryta med
broccoli, några skinkskivor, fetaost
& ett glas mjölk.
likaså middagen.
mellanmål har varit smoothie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0