utslagna hjältar

igår åkte vi till öppna fsk
på morgonen.
efter det gick vi hem till
Julian's "flickvän" haha.
hon heter Linnea och är två år.
dom leker så sjukt bra tillsammans
så det gick inte att få hem honom
när jag ville. vi kom hem runt sex
igårkväll och alla tre var helt slut.
Minea som aldrig sover ensam
sov hela kvällen/natten till fyra imorse.
men sover ena vaknar den andra.
såååklart. så Julian vaknade och
skrek ett flertal gånger tills vi
tillslut var tvungen att ta upp
honom. men runt 22.00 igårkväll
satt vi helt ensamma och utan
barn i soffan. det har inte hänt sen
lillan föddes så det var faktiskt riktigt
skönt och mysigt.
jag skulle träna igår men var
helt jävla lam i kroppen.
nu har jag ångest då jag tränade
senast var i söndags. gaaaah!
måste sticka iväg ikväll, jag MÅSTE!

idag har vi lite att göra.
det är kaos som vanligt här hemma
så städ, tvätt och matlagning
står på schemat.
imorgon blir det öppna fsk
igen och det är så himla
skönt att dom öppnat nu
igen efter julledigheterna.
nä nu måste jag sätta igång, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0