äntligen lite hemtrevligt

nu börjar vårat hem äntligen
ta form! vi har aldrig riktigt
haft sådär mysigt som jag velat.
det har berott på att varenda lägenhet
vi har haft har jag vetat att vi
snart ska lämna. då känns det inte
så himla roligt att pyssla på
och göra speciellt fint.
jag vet att vi inte kommer bo
här heller särskilt länge, men jag
var så less på att inte trivas.
det är fortfarande saker kvar
att fixa, men ekonomin måste
hinna med också, haha.
Julian ska få en ny säng,
vi måste köpa en skänk/byrå
till vardagsrummet. fler tavlor
ska upp, hitta någon spegel
att ha ovanför soffan, väggljusstakar
och lite sånt småfix.
det är väl charmen i det hela, att
ständigt ha något igång.
skulle man få klart allting
på en dag känns det liksom
inte lika roligt längre.
bilderna nedan visar hur det
ser ut just nu, inte riktigt
klart men iallafall på god väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0