ett nytt försök

nu har ju jag tagit nya tag
med lchf och vägen till
en bättre hälsa.
mitt nya startdatum blev
5.e juni och hittills visar
vågen riktigt fina siffror.
det går alltså bättre än förra gången.
det beror nog på att jag varje dag
har varit ute och gått.
det är en kort men intensiv
promenad på 30 minuter.
det är mycket uppför
så jag blir helt slut och har
fått en hemsk träningsvärk, haha.
igår gick det trögt, men jag gick
ändå. rumpan och baksida lår
skrek och ville ge upp, men
jag stängde av och pressade mig
själv lite till. rundan jag hittat
tar en kvart så jag går två varv.
redan första varvet vill jag avsluta
och gå hemåt istället, men jag
vet att jag skulle bli så besviken
på mig själv då så hittills har det
inte skett. fredagsmyset igår
blev en glass till Julian
och lite popcorn.
själv åt jag vaniljkesella med hallon.
smakade inte ens ett ynka popcorn.
vaniljkesellan är ju så söt
att den räcker gott och väl.

idag blir det kasslergratäng
till middag, var ett tag sen vi åt
det nu och den är riktigt god!
tråkigt väder här idag så vi
har inte mycket planerat.
får väl se om det klarnar upp
under dagen, men vilket som
så lär vi iallafall gå ut en stund.
ha en bra lördag. puss!

här har ni min stora inspiration.
Emma från biggest loser som
är totalt jävla grym.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du säger det själv, "vaniljkessellan är så söt", nyttighets synpunkt hade jag heldre ätit en påse popcorn än kessellan.

och det här lchf som alla tror på, det gäller att du lever resten av ditt liv på lchf för att behålla det du går ner då, annars går du upp 100 gånger snabbare när du börjar äta som folk.

ät vanlig jävla mat men mindre portioner och fasta tider och träna och rör er, lchf, vilket jävla skämt.

2013-06-08 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0