FINAL

ikväll är det sista delen
i finalen av Biggest Loser.
ska bli spännande att se vem
som vinner.
Christian har åkt iväg på
lite cykeläventyr, ungarna
sover och jag har nyss badat.
idag har jag varit riktigt klen
och orkeslös. vet inte om det
är pollen igen, eftersom det
blommat ut nya saker nu.
hoppas bara det går över fort :)

imorgon ska Julian på dagis, så
jag hoppas jag mår bra och kan
ta en promenad med Minea efteråt.
sen måste vi hem och städa & tvätta
upp lakan, sängkläder osv då
mamma & mina två småbröder
snart kommer på besök.
gäller att jag storstädar också innan
världens mest renliga kvinna
ska bo under samma tak, haha.
inte för att jag är direkt skitig
av mig, jag är duktig på att hålla
rent. men min mamma är
"king of the hill" när det kommer
till städning.
här är hon, min fina mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0