födelsedag & midsommar

ja idag fyller jag 24år.
herregud vad fort det går, haha.
gjorde två minitårtor idag, och
även fast dom inte blev så fina,
smakade dom riktigt bra.
våra första smörgåstårtor någonsin
så jag är väldigt nöjd.
har suttit och pillat med
en bloggdesign också.
var så himla längesen att jag
knappt minns hur man gör, men
det är så himla roligt.
jag kan inte så mycket mer
än att göra en header typ,
men det är alltid något ;)

midsommarfirandet iår blev
lugnt och stillsamt tillsammans
med barnen. Christian jobbar
så jag & Julian åt lite jordgubbar
och mös framför tvn.
nu kikar jag på film
och njuter lite av lugnet.
hoppas ni haft en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0