IKEA

det finns ingen, & då menar jag
ingen butik som jag älskar
mer än Ikea. jag skulle kunna åka
dit varenda dag, & alltid ha grejer
med mig hem, haha.
idag blev det massa nya prylar
då vi har det så tomt hemma.
vardagsrummet är värst så därför
har jag nu tänkt få in lite färg där.
köpte ny matta med fetaste blomman
på som är vit & rosa. nya gardiner
med olika färger som kommer
matcha mattan. nya krukor, blommor, ljuslyktor & ljusstakar. ramar,
ljus, glas, och en jävla massa mera
prylar. har hållit på hela kvällen
nu och är fortfarande inte klar.
Julian kommer få så himla fint
rum nu och det är faktiskt på tiden.
mycket färg så rummet får liv!
flyttade ut en byrå från J's rum
in till vardagsrummet då den
inte längre kommer få plats där.
och vi behöver verkligen fylla
ut dom tomma ytorna i v-rummet
så det blev liksom winwin på det.
nu ska jag ta en dusch efter allt
slit, är så jäkla svettig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0