kvällspyssel

Christian jobbar ikväll också
så för att sysselsätta mig lite
började jag sätta in kort i ramar
och började filura ut hur "tavelväggen"
skulle se ut. jag har sämst
tålamod och vill inte gärna vänta
på att saker ska bli gjorda
så jag jävlades med att skruva
och spika, och sista tavlan var jag
alldeles för ivrig att få dit så jag
lyfte inte bort dom andra, vilket
resulterade i att flera tavlor ramlade
ner på byrån och slog iväg en
lykta i golvet som gick i typ
tusen jävla bitar, haha.
men nu är det klart, ska köpa ett
trähjärta och måla svart för att
sätta upp i mellanrummet där nere.
men jag blev nöjd, & Christian kommer
säkert också tycka om det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0