massa tankar & funderingar..

glömde visst bort att skriva
om gårdagen så jag gör det
nu istället. vi åkte ju som sagt
till Liseberg, men först en tripp
med bussen till Askim för att
köpa en ergobaby.
den var ju kanske hur grym som
helst och jag tycker alla föräldrar
borde få äga en sån!

inne på Liseberg var det full
fart redan från start. Julian
åkte typ alla karuseller som
han var lång nog att åka
och var så otroligt lycklig.
det värmde mammahjärtat
vill jag lova. det blev ungefär
fem timmars vistande och vi
var mer död än levande
när vi äntligen kom hem, haha.

på måndag återgår Christian
till jobb efter 2 veckors semester.
har varit helt underbart att få
ha honom hemma, så det
känns riktigt tråkigt att det
är så lite tid kvar nu.

på måndag är det också dags
för sjukgymnasten igen.
ny tejp och kanske lite
nya övningar. måste också
ringa massa samtal och se
hur vi ska göra med Minea
angående dagis. som det ser
ut just nu kanske jag behöver
söka vårdbidrag och vara hemma
med henne längre. åtminstone
tills hon kan sitta själv.
sen måste vi fixa läkarintyg om
hon ska få någon typ av assistent
på dagis eller hur det ska bli.
så det är mycket att tänka på,
många frågor och funderingar.
men att sätta henne på dagis
när hon inte ens sitter själv
är det inte ens frågan om.
nä nu måste jag nog sova.
massa fixande på Julian's rum
imorgon, tvätt och städande
står också på söndagens schema.
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Säg till om du behöver hjälp med nåt om vårdbidrag :)) kram

2013-06-02 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0