men palla

Postat av: Anonym
Du säger det själv, "vaniljkessellan är så söt", nyttighets synpunkt hade jag heldre ätit en påse popcorn än kessellan.

och det här lchf som alla tror på, det gäller att du lever resten av ditt liv på lchf för att behålla det du går ner då, annars går du upp 100 gånger snabbare när du börjar äta som folk.

ät vanlig jävla mat men mindre portioner och fasta tider och träna och rör er, lchf, vilket jävla skämt.

till dig "anonym"
varför är du så jävla feg att
du måste vara anonym?
vågar du inte stå för dina åsikter?
och jag valde att äta kesella
då det innehåller mindre kolhydrater.
jag har ätit "vanlig jävla mat"
mindre portioner och rört på mig
men haft ett enormt sötsug
och varit hungrigare än vad jag är nu
när jag ätit så.
därför passar lchf MIG bättre!
& jag kan äta lchf livet ut, inga problem.
maten är god och mättande.
att kommentera min blogg
anonymt är ett jävla skämt.
jag tycker lchf är bra och
fungerar på mig, så låt mig
bara vara förihelvete!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett råd om man aldrig kan ta åsikter från andra perpektiv än ditt eget, ett råd till dig som bara tror att det du tror på och ser är det enda som finns. och dom som tror och ser annat är idioter och har ett dåligt liv.

Om ditt liv vore så bra tror jag inte att du skulle försöka bevisa hur bra det är till folk på en offentlig blogg.

varför har du blogg om du aldrig kan ta åsikter från folk som tycker något annat än dig själv ? patetiskt.

2013-06-09 @ 11:02:48
Postat av: Anonym

och du går miste av viktiga näringsämnen pga LCHF, men det märker du om några år.

2013-06-09 @ 11:03:34
Postat av: MarielleGrääs

jag kan självklart ta kritik från andra, men du
slänger bara skit i ansiktet på mig.
mitt liv är bra, men inte min hälsa.
jag försöker inte bevisa ett skit, haha omg.
jag har en blogg för att jag gillar att skriva.
dela med mig av min vardag till
släkt och vänner som jag inte träffar så ofta
då vi bor i andra städer.
ja låt det vara mitt problem att gå miste
om viktiga näringsämnen, förstår inte varför
du försöker vara så jävla överlägsen.

2013-06-09 @ 11:35:42
URL: http://mariellegraas.blogg.se
Postat av: Anonym

att säga att vaniljkessellan är onyttigare än popcorn är väll inte att slänga skit, lev du i din bubbla. vem du nu är.

jag läser denna blogg för att det är kul att se på vad det klagas på, klag klag klag, heeela tiden, synd om dig.

därför finner jag denna blogg rolig.

2013-06-10 @ 18:50:47
Postat av: MarielleGrääs

hahaha fan vad kul att jag
kan bidra med lite rolig läsning då :)

2013-06-10 @ 21:48:11
URL: http://mariellegraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0