snart ny vecka

imorgon är det måndag igen,
och det slår mig hur fort
veckorna springer iväg.
börjar bli så stressad över
hur det blir till hösten med Minea.
måste ringa läkaren imorgon
och höra hur vi ska gå vidare nu.

snart tänkte jag ta med mig barnen
på affärn. sen lär vi vara ute
och leka lite eftersom vädret är
så himla fint idag.
imorgon är Christian ledig
och det är sommarfest på dagis
så vi tänkte baka bullar att ta med oss.
det är många barn från olika
nationaliteter där så föräldrarna
har uppmanats till att baka något
som är vanligt i deras hemländer.
jag kom inte på något som är
typiskt svenskt förutom bullar, haha.
sen är det rätt lätt att göra också
så det blir perfekt.
hoppas ni får en bra söndag :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad roligt att det är barn från olika ursprung. Hade inte tackat nej till den fikan, hehe. Känns så kul att barn från olika länder/ursprung och uppväxter lättare accepteras nu för tiden. Det känns faktiskt roligt om jag skulle bli gravid nu, vill inte att mina barn ska växa upp i ett hatiskt samhälle...

Hoppas ni har det bra! Du är så stark Marielle!!

2013-06-10 @ 21:58:12
URL: http://annaemeliesjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0