tidig morgon

imorse vet jag inte vad klockan
va när Minea vaknade.
vet bara att den inte hade
slagit fem iallafall. haha jisses!
hon fick ligga kvar, och
slumrade nog till en stund
innan vi klev upp kl sex.
jag har redan hunnit duscha, fixat
all disk, satt igång en maskin,
slängt in tvätt i den andra maskinen,
städat undan i hallen som var
fylld med grejer efter allt fixande
igår, och städat i övriga delar av
lägenheten. bytte nyss på Minea
och la henne. ringde dagis
också då Julian blir hemma
idag eftersom han fått soleksem
i ansiktet och behöver vara inne
vilket dom sällan är på dagis dagar
som denna :) vill ju inte förvärra det.
nu har han fått en åksjuktablett
då vi ska till sjukgymnasten
idag och det ungefär tar en timma
med spårvagnen. han blir ju så
lätt illamående stackarn.

vill förresten tipsa om en grymt
bra film som heter 'safe haven'
som jag såg för andra gången igår.
den är riktigt bra, fin och romantisk.
nä nu måste jag fixa det sista
innan vi går till spårvagnen.
hoppas ni får en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0