hemmaträning

idag åkte vi och storhandlade
på Coop. utan bil dessutom.
fan vad vi gör det bra, haha.
hittade en boll som jag nu ska
ha till träningen här hemma.
kommer bli askalas ju.
igår blev det ett kort men rätt
intensivt pass på 20 min.
jag gjorde massa övningar helt
utan redskap så det går ju.
men med bollen finns det ännu
mer bra övningar som jag ska
testa ikväll när ungarna sover.

frukost idag bestod av lättyoghurt
med müsli. till lunch stekte jag två
ägg, 5 köttbullar och lite keso.
maten går bra, och även om jag
ogillar keso så är jag förvånad
över hur bra den slinker ner.

ikväll är det final i gladiatorerna
som vi följt slaviskt tillsammans med
Julian. min första tanke var att
vi skulle slå på stort, godis, glass, popcorn, chips you name it.
sen tänkte jag igen och
det får bli popcorn för lilleman
och kesella med hallon för mig.
varför måste vi äta extra mycket
bara för att det är final?
hur dum är man inte?
nä, jag tar kontrollen nu.
det finns ju ändå ingen som
kommer göra det åt mig.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Du är så duktig!!!
Jag har helt tappat motivationen nu :(
Så less!
Inte på maten för den funkar bra men träningen är helt borta!
Men men det kommer nog tillbaka snart!

2013-03-22 @ 21:31:14
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh det va inge kul att höra :(
Förstår att det blev en rejäl spark i arslet då!
Ja det kommer ju bli bättre, är så stressad och orolig just nu, vet inte varför egentligen men det blir så här i perioder! Så man får göra det bästa av det hela!
Åh du är min <3

2013-03-22 @ 21:49:44
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0