jobbigt att vara kvinna..

ibland eller ganska många
gånger vill jag vara man.
ja, det verkar som att "lingonveckan"
är på G nu igen..
min rygg smärtar ikapp med
äggstockarna och inte hjälper
skittabletterna från Apoteket!
i sånna här fall skulle jag behöva
starkare grejer för att fungera
som människa. vi skulle på öppna fsk
idag, men jag klarar inte av det som
de känns nu :( när jag var yngre var
jag alltid tvungen att åka hem från
skolan då jag inte kunde stå rakt.
då kunde jag lägga mig i badet,
och sen i sängen för att vila.
nu när jag är mamma måste jag
vara tillgänglig 24/7 vilket är
otroligt ångestfyllt då jag under
några dagar i månaden inte kan
göra det jag vill för mina barn.
nog om det.

på fredag tar jag med mig
barnen och lämnar Christian hemma
och åker till Oslo.
vi ska hälsa på min bror André & Nina.
ser verkligen framemot att få träffa dom.
och se hur dom bor.
sen har jag aldrig varit i Norge vilket
ska bli riktigt kul.

förresten har Julian börjat kalla Minea
för Minnis. haha! det låter
så roligt när han ropar på henne.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Jag tror du skulle behöva utredas för Endometrios, om du inte redan gjort det.

2013-03-11 @ 11:18:44
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0