musik och egentid

idag tog jag en promenad på
ungefär 5km.
jag gick ensam och njöt
av den bästa musiken i lurarna.
nu sitter jag i soffan med
värk i benen, haha snacka om
otränad. men jag är iallafall igång
och känner mig redan både
gladare och piggare.
imorgon tänkte jag ta med mig familjen
upp på affärn och sedan hem
och köra bollövingar.
efter det tänkte jag slinga håret
och påbörja mitt projekt att
bli ljusare. frisören får vänta
tills jag nått ett delmål.
jag är i stort behov av en klippning
men känner att jag inte har råd
att lägga ut pengar på det än.
jag unnar sällan mig själv saker
och det blir lätt så när man
har barn. dom går före allt.
ofta när jag ska handla något
klädplagg till mig själv slutar det
alltid med "äh, det är inte så viktigt
nu, jag har ju ändå ETT par hela byxor
så jag kan vänta tills dom också
går sönder" sen köper jag kläder
till barnen istället.
jag måste bli aningen bättre
på att låta mig gå före ibland.

nä nu ska jag kika lite film
sen sova. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0