nu längtar jag massor!

idag har jag & Julian tvättat upp
massor av kläder så vi har till resan.
vi har också varit ute i nästan
två timmar med Victoria &
hennes tjejer.
Julian är sjukt duktig att hjälpa
till här hemma. han plockar i
och ur diskmaskinen, hänger
och viker tvätt. igår städade
han ihop alla grejer i vardagsrummet
och sitt egna rum. utan att jag ens
sagt åt honom. min älskade pojk!

nu sover barnen & Christian
jobbar till åtta. får en lugn stund
för mig själv nu varenda kväll
känns det som, och det är faktiskt
efterlängtat. Minea har ÄNTLIGEN
börjat somna själv *pepparpeppar*
och hon sover dessutom i sin egna
säng. jag som började tro att vi hade köpt den helt i onödan, haha.
hon blev såhär efter Östersund så
nu hoppas jag inte att hon ändrar
tillbaka efter att vi varit i Norge, haha.

nä nu ska jag kika på tv och
bara njuta av lugnet. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0