nyttigt vare ja!

gick en promenad på affärn
för ett tag sedan. bara uppför
hela vägen så det är riktigt bra.
det här med "nyttig" mat har aldrig
fallit mig i smaken, men då sitter
jag ju här med 30kg övervikt också.
det är bara att välja fröken Grääs.
och det har jag gjort minsann!
dagens middag bestod
av köttfärs som jag stekte tillsammans
med champinjoner & paprika.
jag rev också en morot och la
upp lite keso. inte direkt gott
enligt mig då jag hellre hade
ätit Julian's pasta med köttfärssås.
men ska jag göra någon förändring
så är det bara att vänja sig.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tirja ♥

Haha här kommer störda jag och säger att det är gott igen ;)
Meeeen det behöver ju inte vara så där tråkigt!
Det är jätte svårt och jobbigt att komma på vad man ska äta och vad som man får/kan äta när man vill gå ner i vikt!
Huvudsaken är väl ändå att man bestämt sig?

Fan det går inge vidare för mig heller kan jag ju säga!

2013-03-21 @ 22:09:55
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0