tidiga mornar

Minea verkar vilja vara så
lik sin storebror som möjligt.
imorse vaknade hon halv fem
och har varit vaken sen dess....
jag sov i rummet bredvid henne
och Christian men har legat
vaken sen hon vaknade.
t r ö t t a r e m o r s a !
har ätit frukost och Minea fick
mumsa i sig lite macka.
tänkte lägga henne nyss men
det ville tydligen inte hon.

i fredags blev jag bjuden på
mat av pappa på stan.
igår var vi förbi honom
så Angelina fick träffa
Minea, och sen åkte vi till
odensala där mamma var barnvakt
åt Tristan, Lykke-Li & Noomi
i helgen. Julian fick leka en
sista gång med kusinerna
och det uppskattades.
idag ska jag & Minea träffa
tjejerna en sväng, och
imorgon åker vi tillbaka till götet.
har haft det riktigt bra här uppe
och jag längtar redan till nästa gång -v-

https://cdn2.cdnme.se/3187528/6-3/pic_5132f1bb9606ee32d1c8b32c.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Joanna

Huvva för tidiga mornar, det är ju då det är som skönast o sova!! :)
Det verkar som ni haft sköna dagar här uppe,roligt o se! Är hon piggare nu lilltjejen?

Vad häftigt med mediumet!! Tycker sånt är så himla intressant,o spännande! Hur kom ni i kontakt med henne? O är hon bara här tillfälligt? Eller vet du kanske om nån "bra" här uppe? Skulle så gärna vilja besöka ett.. :)

Hoppas hemresan blev betydligt behagligare än uppresan, för uscha vilken mardröm för dig!! :(

Hittade för övrigt åt dig på intagarn,via Tirja.. Hoppas det är okej att ja följer.. :)

Kram på dej..

2013-03-05 @ 05:51:11
URL: http://joannaolowa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0