fredag & besök på Liseberg

vi hade det riktigt mysigt
i onsdags när Minea fyllde ett år.
André hälsade på och var med
och firade henne. Victoria och hennes
två tjejer kom också och kalasade.
senare på kvällen kom även
Marcus, Adrian & Johan på fika.
tack alla för fina presenter & pengar!

idag ska vi till Liseberg och åka
massvis med karuseller.
senare ikväll ska vi se syster sol
spela också, så vi måste köpa
öronskydd till Minea innan.
Juian har redan ett par som tur är.
har hittat en ergobaby på blocket
också som jag är sugen på.
babybjörn kan slänga sig i väggen
jämfört med den. otroligt bra
bärsele för både barn & förälder
då vikten av barnet fördelas jämt
och barnet sitter mer som en groda
istället för att hänga obekvämt i
en bb. skulle vara super om vi
hann köpa den innan vi drar på
Liseberg. får se vad som hinns med.

nu ska jag snart ut på en morgonpromenad. lite svalare
ute nu så då tänkte jag passa på.
måste fan lägga in en högre
växel nu. skärpa till mig efter
några veckors slarv.
hoppas ni får en bra fredag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0