i mina drömmar

alltså jag längtar så sinnessjukt
mycket efter att kunna
visa utåt vilken person jag
egentligen är, härinne.
jag älskar kläder, och har
alltid gillat hiphopkläder mer
än den typiska "tjejiga" looken.
men att blanda feminint med hiphop
är så jävla snyggt. det är min stil.
den jag känner att jag är inombords.
men just nu går jag bara runt
i leggings och mammatröjor.
alltså jag spyr. så vill jag fan
inte gå runt. men just nu
är inte rätta läget att köpa kläder.
jag ska gå ner rätt många storlekar så
kläderna kommer vara för stora sen.
eller inom snar framtid iallafall.
det blir bara bortkastade pengar.

när jag nått mitt mål kommer
jag köpa kläder till förbannelse
och verkligen satsa på en schysst stil.
det kommer bli så jävla kul.

jag har en tjej som inspiration.
http://werun.se/caty/
när jag ser hennes bilder
och klädstil, blir jag påmind
om varför jag ska lyckas denna gång.
nu ska jag sussa, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0