nu får det räcka

jag orkar inte mer nu.
den här pollenallergin tar
kål på mig. jag kan inte ens
njuta av vädret, mår bara skit.
förlåt, men nu vill jag ha lite
kyla och regn faktiskt.
ville verkligen ut och gå nu
innan frukosten klockan 12.
men jag är helt slut, när
fan ska det vända?
jag känner mig liksom febrig
också, utöver alla andra symptom.
skulle bara vilja sova egentligen...

idag ska vi ut oavsett
hur jag mår. vi tänkte cykla
till backaplan. det blir Minea's
första tur vilket ska bli spännande
att se vad hon tycker om det.
bra motion för min del, nästan
en mil fram & tillbaka.

igår var jag ute med barnen
från 10.00 till 16.30 med
en lunchpaus som vi tog inne.
helt underbar dag och vi var helt
slut efteråt alla tre ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0