resan är bokad

imorse bokade jag resan till Oslo.
108 kr tur&retur. helt sinnes vad billigt!!!
på fredag ska jag för första gången
sedan jag blev tvåbarnsmorsa
vara borta från mina barn.
Minea har aldrig varit utan mig,
inte ens en natt.. jag är så glad
att dom har världens bästa pappa
som tar hand om dom nu när jag
ska iväg.
det kommer bli en rolig och
skön helg. jag ska verkligen
njuta av min egna tid.
bara själva bussresan ser jag
framemot faktiskt. sitta ensam
och lyssna på musik.
inga barn som skriker eller kräver
uppmärksamhet, haha.

hos sjukgymnasten idag gjorde
Minea framsteg. efter att hon fått
ny tejp som denna gång sitter
annorlunda så ålade hon sig
framåt med hjälp av armar & ben.
hon tog sig inte långt, men hon
verkar vara på G nu.
jag blev så himla lycklig när
jag såg detta. tänk att en sådan liten
grej kan göra en så varm & glad
inombords. nu ska vi också
träna henne på att sitta 3-4 ggr per dag.
på golvet, med raka ben.
hoppas på att detta ger resultat.

just det, André skickade ett par
hörlurar till mig för två veckor sedan.
dom har fortfarande inte kommit
fram så nu är jag rädd att jag
aldrig kommer få dom.
sååå jävla typiskt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0