sjukstugan fortsätter..

Julian är fortfarande dålig,
och nu har Minea också
blivit sjuk. det är först nu
som jag också börjar känna av.
hade tänkt gå ut idag men
jag vet inte om jag vågar riskera det.
hostan brukar bli tio gånger värre då.
men det skulle vara så förbannat
skönt med friskluft. har isolerat oss
inomhus i över en vecka nu..

imorse åt jag något nytt till frukost.
turkisk yoghurt med en skvätt
grädde, stevia & kanel.
funkade helt okej.
tog en hårdbrödmacka till då
jag gärna vill tugga på något också.

känner att min kropp är i obalans?
den bästa beskrivningen är väl att
jag typ känner mig vattenfylld som
vid en graviditet, fattar inte varför.
hoppas bara det försvinner snart.
mensen är tre veckor sen men
jag är inte gravid iallafall.
kanske är därför jag känner mig
lite konstig. aja, det blir väl
bra snart hoppas jag.

i helgen är Christian ledig
så jag tänkte passa på att
ge mig ut på en promenad
alldeles själv. det behövs.
nu ska jag röja upp här hemma.
fattar inte hur det kan bli
stökigt så himla fort, haha.
puss på er fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0