solen skiner och jag med den

tänk vad lite härligt sommarväder
kan göra för själen.
även om jag dör i värmen
så är sol tio gånger bättre än
regn och rusk. TACK solen för att
du fyller mig med glädje igen.
jag har saknat det!

idag har vi åkt en sväng till backaplan.
köpte glass, och blev med dator.
fick en bra deal om förlängt
abonnemang på telen.
betalar idag 200 kr i månaden,
men om jag tog en dator blev
det 349 kr så jag klippte till.
våran har ju varit trasig rätt
länge nu. har köpt hårfärg också.
det fick bli svart. jag är så jävla
trött på råttfärgen nu!
tänkte försöka färga det imorgon
och hoppas verkligen jag får
med allt hår. har ju så jäkla tjockt
att det är svårt att få in färg överallt.
hoppas två flaskor räcker nu bara.

imorgon blir det utedag, skulle bli
finväder igen så vi måste passa på.
nu ska jag ta och knyta mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0