städa och ta det lugnt

idag är det mulet, grått men varmt.
perfekt dag för städning då både
jag och Julian bränt våra ansikten.
igår cyklade vi en mil vilket
var rena döden för mig.
när vi kom hem rann svetten
som aldrig förr. vi gjorde i ordning
middag och dukade upp på balkongen.
sen tog jag ett välförtjänt bad och
svalkade min varma kropp.
kollade lite på ESC men la mig
efter att Robin uppträtt.
idag jobbar Christian för
sista dagen för att sedan
gå på semester i två veckor.
ska bli så himla roligt att ha
honom hemma så mycket.

på fredag åker jag till Norge
så igår köpte jag nya skor
eftersom jag bara har träningsskor annars. vill inte gå ut i dom direkt.
hoppas bara pollenallergin lägger
sig lite så jag kan sminka mig.
som det är nu kan jag inte använda
smink då ögonen kliar 24/7

nä nu måste jag göra ett rejält ryck.
såhär kan det inte se ut längre.
hoppas ni har en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0