tredje veckan med lchf

nu har jag ätit lchf i tre veckor.
känner att jag lär mig nya
saker hela tiden.
den här veckan har jag
gått ner 0,4 kg så det händer
något hela tiden även om
det är lite. jag går iallafall inte upp
i vikt vilket känns riktigt bra.
barnen är fortfarande sjuka
även om Julian är betydligt bättre.
men nu har Christian fått feber och
jag är täppt och har ett rivjärn till hals.
hoppas vi blir friska snart så
jag kan ge mig ut på promenader
och hjälpa till mer med
viktminskningen. skulle ju vara
skönt att få komma ut lite.

idag måste vi försöka ta
oss iväg på Apoteket också.
och imorgon ska Minea
äntligen få träffa en sjukgymnast.
som vi har väntat.
hoppas bara det händer något
nu så vi kan påbörja träning med
hennes ben. skulle vara roligt
om hon iallafall kunde sitta
själv när hon börjar på dagis.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur mycket har du gått ner sen du vägde som allra mest? Keep up the good work!

2013-05-07 @ 14:31:50
URL: http://annaemeliesjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0